Nyt se on sitten joulu mun mielestäni ohitettu tätä kertaa. Loppiainen on se päivä jolloin aletaan pikkuhiljaa karsia joulukoristeita pois. Samoin kuusi viedään viimeistään loppiaisena ulos ja muutenkin aletaan vaihtamaan liinoja ja osaltaan ikkunaverhojakin pois joulukuvioista. Koristeet pakataan sitten odottamaan seuraavaa joulua ja sitä hirmuista säpinää mikä alkaa hyvästi ennen joulua ja saa perheenäidit (varsinkin) paniikin partaalle:)

Tässä yksi tekemistäni tähdistä. Tähtiä tein muutamia ja erivärisiä. Tämä hopeanvärinen oli mielestäni kaunein. Toki perinteinen joulunpunainen on aina kaunis. Harjoituskappaleen tein monistuspaperista ja mielestäni sekään ei ollut valkoisena hullumpi.

Tämä enkeli on lahja eräältä ystävältäni. Hän oli sen tetättänyt minulle ja antanut väritoivomuksen "lila", koska hän tiesi minun pitävän lilasta/violetista tosi paljon. Olin silloin vakavasti sairas ja tämä lahja lämmitti erityisesti ja onkin riippunut joka joulu ikkunallamme siitä lähtien.

Ei kirjoitusta ilman Penniä. Tämä kuva kertoo sen minkä olen aina sanonut ja se kuuluu näin :" Koiran kanssa ei meillä sitten ruveta nukkumaan, eikä koiran paikka oo sohvalla".....Ettäs nyt sitten tiedätte:)