Ihanan uutisen sain tänään yliopistolta! Viimeinenkin tehtävä kasvatus- ja aikuiskasvatustieteiden aproon on hyväksytty, eli siis todistusta hakemaan! Todella hienoa. Nyt voi täysin siemauksin alkaa odottaa lomaa Isosyötteellä ja keskittyä vain omaan hyvinvointiin! JEEEES!!! Kertokoon tuo edellinen olostani juuri nyt....Ystäväni saanee samanlaisen tiedon näinä päivinä, joten onnellisuutta on ilmassa sielläkin suuntaa. Hänelle menee samalla kiitokset mahtavasta tsemppaamisesta. Ihan varma oon, että Kirsin ansioksi voidaan lukea aika paljon. Niin mukavaa meillä on yhdessä ollut opiskelun tiimoilta koko talven.

Tähän muutama pieni käsityöjuttu. Tuossa alhaalla on pieni virkattu liina, joka valmistui muutamassa hetkessä. Eli siis mukava välikäsityö isojen hommien rinnalla.1371466.jpg

Sitten on tämä naisfiguuri. Näitä mulla on tässä vaiheessa vasta yksi valmiina. Tästä tulee Heidille uuteen kotiin verhot. Ideana se, että näitä virkataan haluamasi määrä ja kiinnitetään sitten kankaalle, josta tehdään ikkunaverho. Ittelläni mulla on keittiössä samanlaiset, jotka oon tehny jo useita vuosia sitten.

1371471.jpg

Elikkä tässä alapuolella on kuva mun verhoista, jotka on tälläkin hetkellä ikkunassa, vaikka ovat jo usean vuoden vanhat.

1371498.jpg