No niin taas on päästy lähelle normaalia eloa. Ensimmäinen päivystyslauantai takana päin ja muutenkin olo alkaa olla sellainen, että tavallinen rutiini palaa takaisin. Huomenna on niin sanotusti aika karsia jouluvalot sun muut joulujutut pois ja laittaa ne takaisin laatikkoon odottamaan ensi joulua.

Antti lähti eilen mökille ja minä jäin kotiin, koska mun piti mennä siis töihin. Muutenkin on jäänyt rästiin kaikenlaista pikkuhommaa jonka ajattelin tehdä viikonlopun ja ah niin tervetulleen maanantai vapaapäivän aikana pois. Tiistaina sitten alkaa taas opiskelu oikein kunnolla ja sitten tietääkin mitä illoilla puuhailee. Aion saada Veeralle leikkaamani ulkoiluhaalarit myös valmiiksi. He kun lupailivat tulla viikolla käymään kotiin, koska Pertsakin on taas aloittanut koulun ja joutuu olemaan heti pari viikkoa kiinni.

Kaikesta huolimatta olen istuessani kutonut muutamat sukat. Toiset menee yhdelle kummipojalle ja toiset hänen äidilleen. Samalla otin kuvat myös virkkaamastani pöytäliinasta  sekä hardanger-kapasta, joka on tehty olohuoneen ikkunaan. Se olikin sellainen tarkka työ, jossa lankoja laskettiin oikein urakalla. Minä kyllä tykkään sellaisesta värkkäämisestä ja siinä sitä hermo lepää, vaikka jotkut ystävistäni eivät ollenkaan ymmärrä miten sellaisessa pienessä tihruamisessa voi kenenkään hermo levätä, no mä oon ollu aina vähän sellainen "erillainen" niinkuin varmaan kaikki tuttavani tietävät ; o )

1187076.jpg

Tässä on ne kummipojan sukat

1187069.jpg

Tässä hänen äidilleen lämpimät sukat, toivottavasti

1187047.jpg

Pöytäliina päältäpäin kuvattuna

1187058.jpg

ja tässä sitten sivulta. Lankana oli virkkauslanka "Julia", joka oli tosi mukavaa virkattavaa.

1187082.jpg

Ikkunaverho kappa hardanger tekniikalla

1187087.jpg

Kuva hieman lähempää.