820725.jpg

Onpa hienoa huomata, että mun tekeleitä on käyty katsomassa. En olisi uskonut, että noin nopeasti käyntilaskuriin tulee lisää numeroita. Olen siitä hyvin iloinen ja siksipä laitan heti hieman lisää kuvia kyhäelmistäni. Tällä kertaa etsin joitain posliinimaalauksia, joita kävin maalaamassa vuosina -02 ja -03.Mukanani oli myöskin nuorempi tyttäristämme ja se oli mukavaa puuhaa ja hänkin innostui siitä niin, että kävi maalaamassa vielä senkin jälkeen, kun minä harrastin jo muita asioita. Eli nyt sitten niitä kuvia. Tuossa ylhäällä on kukkavaasi josta itse pidän.

820730.jpg

Lisää kukkavaaseja..

820735.jpg

ja aina vaan...

820740.jpg

ja siinä oli viimeinen vaasi, jonka kyllä tein ensimmäisenä.

820742.jpg

820745.jpg

Tässä on talviaiheinen kello, jota voi hienosti käyttää joulukoristeena. Mielestäni hyvä lahjaidea. Pari niitä maalasin ja yksi on annettu lahjaksi jollekkin ystävälle.

820755.jpg

Sitten on lautasten vuoro....

820760.jpg

Siinä joitakin töitäni tältä alueelta. Enemmän olen toki niitä maalannut ja voinpa luvata lähempänä joulua laittaa muutaman jouluaiheisen työn vielä esille. Aika paljon olen antanut lahjoiksi milloin minkäkin syyn vuoksi ja toivottavasti ne ovat tuoneet jonkinmoista iloa itse kullekkin saajalle.

Nyt lähden leikkimään 1-vuotiaan Veeran kanssa ja nauttimaan mummana olemisesta. Se on yksi ihanimpia asioita mitä kuvitella saattaa. Kaikille sen onnen soisin!