Onpa tosiaankin hienoa omistaa sellaisia ystäviä, jotka jotain ymmärtävätkin näistä blogeista ja niiden työstämisestä.  Itselläni oli ongelmia arkiston ja sivujen näkyvyyden kanssa. No aamupäivästä käytiin keskustelua vävypojan kanssa ja sieltä sain vinkkejä erinäisiin ongelmiin. Iltapäivällä sitten soitteli yksi ystävä Sievistä päin ja hänkin antoi vinkkejä minulle blogiani varten. No, alkuillasta sitten olin mesessä ja siellä oli taas yksi ystävä, joka vielä mun onneksi asuu ihan lähellä. Kerroin hänelle ongelmistanija hänpä ystävällisesti kutsui meidät kahville ja miettimään ongelmaa paikan päälle.  Kaikki selvisi Kirsin avustuksella lopullisesti ja päälle vielä sai hyvät kahvit ja mukavaa yhdessäoloa koko illan. Eli ystävät ovat ihana voimavara, kun vain aina muistaisi antaa heille kuuluvan arvon!

Nyt ajattelin laittaa tähän muutaman kuvan vanhasta komuutista, jota olen entisöinyt kesän aikana. Siinä minulla on ollut "tutorina" kummityttöni Jenni, joka entisöi vaikka ja mitä, kunhan vaan saa käsiinsä. Tämä komuuti on ensimmäinen tälläinen entisöintityö ja niiltä osin olen siihen tyytyväinen, vaikka Jenni ei ole tuomiotaan vielä lausunutkaan. Täytyy kait pitää hänet hyvällä päällä!!


Tälläisenä huutokaupasta komuutin huudin, enkä ollut ajatellutkaan pitäväni sitä tuollaisessa maalissa ja kansikin oli pahasti halki.











  Siinä se nyt sitten on valmiina. Itse olen ensimmäiseen työhöni ihan suht tyytyväinen ja se kai on pääasia, että itseä miellyttää ja kokee onnistuneensa suhteellisen hyvin.